Dinamo profilerer Nord-Norge

Det nyetablerte destinasjonsselskapet Nordnorsk Reiseliv har valgt kommunikasjonsselskapet Dinamo for å utarbeide selskapets grafiske profil og kommunikasjonsstrategi.

Nordnorsk Reiseliv ble opprettet for bedre å koordinere markedsaktivitetene og kunnskapsutviklingen i landet tre nordligste fylker.

Selskapet har fått flere millioner kroner over statsbudsjettet, og nylig ble reiselivssjefen i Nordland, Silje Brandvoll ansatt som leder i selskapet.

Dinamo skal lage kampanjer som kan tiltrekke seg par uten barn og turister fra Europa. Denne målgruppen er pengesterk og Nordnorsk Reiseliv kjemper om dem sammen med destinasjoner som Island, Finland, Skottland og New Zealand.

Dinamo er ikke ukjent med å jobbe med reiselivet i nord. Tidligere har selskapet utviklet designprofilen til Finnmark Reiseliv.

Reklamer

Én kommentar

  1. […] Dinamo profilerer Nord-Norge « Reiselivsavisen.no reiselivsnytt.wordpress.com/2009/10/16/dinamo-profilerer-nord-norge – view page – cached Det nyetablerte destinasjonsselskapet Nordnorsk Reiseliv har valgt kommunikasjonsselskapet Dinamo for å utarbeide selskapets grafiske profil og — From the page […]

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: