Ekstrem forvandling hos Tusenfryd

tusenfrydnett01

En ny sesong står for døren hos Tusenfryd. Fornøyelsesparken har blant annet brukt vinteren til å pusse opp nettsidene sine.

Sist gang parken gjorde større endringer på Tusenfryd.no, var i forkant av sesongen 2007.

En av nyhetene på sidene er video av de forskjellige attraksjonene. Tusenfryd har opprettet en egen visningskanal på Youtube, og filmene ligger lett tilgjengelige på fornøyelsesparkens nettsider.

I fjor hadde Tusenfryd 590 000 unike besøkende på sine nettsider.

De nye nettsidene vil inneholde flere bilder enn tidligere, det vil på sikt være mulig å legge inn kommentarer fra brukerne og sidene er enklere å navigere i. Blant annet er søkefunksjonen forbedret. I tillegg kan man fortsatt kjøpe billetter over nett og motta nyhetsbrev.

– Vi har sett litt til hva andre parker har gjort, og hentet det beste fra dem. I tillegg har vi utviklet en del nye funksjoner som gjør at vi nå får veldig bra nettsider, sier grafisk designer Christian Rygh til Reiselivsnytt.

Tusenfryd lanserer ikke bare nye nettsider denne sesongen, men slår også på stortromma med en ny attraksjon til nærmere 20 millioner kroner kalt Spin Spider.

Tusenfryd bruker publiseringssystemet eZ Publish og de har samarbeidet med selskapet Edison Reklamebyrå når designet av de nye nettsidene har vært utviklet.

Samtidig som Tusenfryd har fått nye sider, skal også Sommarland i Bø i Telemark få nye nettsider. Begge parkene eies av Parques Reunidos.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: