Hjeltnes skal promotere Voss

Selv om han ikke er født i Voss, så er Arne Hjeltnes viden kjent for sin dialekt fra Voss og han aldri et vondt ord å si om stedet.

Nå har Arne Hjeltnes, sammen med Stian Krosby og Marc Ligeti, begge designere, fått jobben med å synliggjøre Destinasjon Voss gjennom et felles profiluttrykk.

Hjeltnes er direktør i kommunikasjonsselskapet Creuna, men tross jobben som toppsjef, har han personlig tatt på seg reklameoppdraget med profilbygging.

Destinasjon Voss er et ganske nytt reiselivselskap, men på laget har de fått med seg Stein Erik Hagen og 10 millioner kroner i egenkapital.

De har dermed finansielle startmuskler andre destinasjonsselskaper i Norge bare kan drømme om.

Arne Hjeltnes er også styremedlem i Voss of Norway ASA, selskapet som produserer det eksklusive flaskevannet Voss, mens som faktisk er tappet i nærheten av Hjeltnes’ fødeby, Kristiansand på Sørlandet.

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: