Sterk vekst for InterRail

Etter år med nedgang ble 2007 vendepunkt for InterRail som reiselivsprodukt. Det var for første gang på flerfoldige år at antall solgte billetter økte, fra et bunnivå på 2999 solgte billetter i 2006.

Nå er tallene klare for 2008. I fjor endte NBSs salg på 6745  billetter, noe som er en økning på 63 prosent fra 2007.

Det er spesielt den eldre delen av befolkningen som har vendt tilbake til InterRail. Veksten i denne gruppen var på 69 prosent i fjor og de har nå en markedsandel på halvparten av billettene, noe som er betydelig mer enn for bare noen år siden.

Advertisements

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggers like this: