SAS taper til Widerøe og Norwegian

For tredje måned på rad må SAS Norge se at deres markedsandel av innenrikstrafikken er synkende, mens både Widerøe og Norwegian vinner markedsandeler.

Passasjertallene for november viser at SAS Norge har en markedsandel på 51,7 prosent, mens Norwegian har 34,9 og Widerøe fløy 13,34 prosent av innenrikspassasjerene.

Siden september har SAS Norge sin andel av innenriksmarkedet falt med 3,49 prosentpoeng, mens Norwegian sin har økt med 2,91 prosentpoeng. Widerøe har økt sin andel i perioden med 0,66 prosentpoeng.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: